zwangerschap

Zwangerschapsupdate week 6

Jongens we zijn al weer in week 6. Niet dat ik vind dat de tijd snel gaat. De tijd kruipt en kruipt voorbij. Ik heb zo ontzettend veel zin om deze eerste weken achter de rug te hebben. Niet omdat ik me nou zo slecht voel, helemaal niet. Ik voel me super.

Ik kan gewoon niet wachten tot het moment dat we de eerste echo hebben. Ik kijk echt vol ongeduld uit naar de bevestiging van een kloppend hartje.

Zenuwen

Ik schreef er al over in de vorige post. Ik maak me een beetje zorgen omdat ik weinig last heb van kwaaltjes. Ik heb me redelijk open en bloot gegeven in dat artikel en ik vond het moeilijk om het op te schrijven, maar ik wil wel eerlijk zijn.

Baby

Deze week is de baby zo groot als een erwtje! Hoe bijzonder is dat al. Baby is al bijna 8 mm groot en weegt zelfs al 1,5 gram! Haha het klinkt als niets, dat weet ik. Maar het is niet meer niets. Het is al echt ‘wat’, het heeft al gewicht. En iets van 8 mm groot kan je zelf al zien met het blote oog. Ik vind dat zo bijzonder. Daar kan ik wel echt van genieten.

Moeders voor Moeders

Deze week komt ook Moeders voor Moeders op bezoek. Hier zal ik nog wel een aparte post voor schrijven. Maar ik vind wel dat het een stichting is die geweldig werk doet. Ik raad iedereen die met een kinderwens bezig is aan, om alvast te kijken op moedersvoormoeders.nl.

Liefs Linda

Plaats een reactie