Lifestyle

Zwanger BloggerLand

Ja, ja, het is jullie vast niet ontgaan, je kan er niet omheen ;). Heel bloggerland lijkt wel zwanger! Overal ploppen op social media de aankondigingen op, de voorbereidingen van de kinderkamers, de eerste echo’s en de gender reveals. Echt super super leuk voor al die meiden! Wat gun ik het ze zo ontzettend.

Van kinderwens naar zwangerschap

Ik schrijf natuurlijk over de kinderwens geef een kijkje in mijn reis naar de zwangerschap toe. Ik hoop iedereen die dit wil ook een beetje persoonlijke tips te geven. Maar wil je al lezen wat het is om zwanger te zijn en wat er dan allemaal bij komt kijken. Ga dan eens lekker met een kopje thee zitten en lees eens een van de volgende blogs:

Sanne van www.laviesagista.nl/

Manon van www.littlewonderworld.nl/

Kelly van www.kellycaresse.nl

Manon van www.welkombaby.nu/

Bloggers die zwanger zijn, ik hou ervan! Lekker meekijken met de bollende buiken en zwangerschapsoutfits.

Meiden, bedankt voor jullie openhartigheid over jullie zwangerschappen. Heel veel plezier en succes en ik lees ook lekker mee!!

 

Weet jij/Ben jij nog een andere blogger die ook zwanger is? Heb je nog een leuke mommyblogger tip? Ik lees het graag hieronder.

Liefs Linda

 

Een gedachte over “Zwanger BloggerLand

Plaats een reactie